regnet det öser ner..


Antagligen så har någon dött för gudarna så att de är väldigt ledsna eller så är det nån som står med en jättestor vattenslang och sprutar vatten ner från himmlen för jag förstår inte hur det kan komma så mycket regn???!! det har regnat konstant från igår morse så man kan ju inte göra ett piss, får sitta inne och sega och det är ju inte det roligaste.
 Sen att det ska regna hela veckan lång gör ju att man inte heller kan planera in så mycket, blää för regn.

Behövde bara jobba två timmar idag eftersom det bara kom två barn, och vi var ju fem vuxna så det kändes ju lite onödigt.. men jag tog ut mina 8 timmar iaf så det här jobbet skulle man ju haft hela sommaren (: haha
Nu har familjen åkt till stugan igen så här sitter jag ensam igen. Bara 6 dagar kvar till madde och amanda kommer upp så jag tror jag klarar mig, hoppas de iaf :O

Fikade också lite namsdagsfika idag, fastän jag inte har namsdag förän på torsdag och fredag. Men hur kul är det att sitta och fika själv? Ne så mamma var på edenbos och köpte litte gott som vi fikade innan de åkte :) I den här familjen har vi som regel att fika när någon har namsdag så det kan man ju inte skippa.

Ne nu är det slut med struntpratet, nu ska jag gå ner och ta en nektarin.

ma höres

/china.

Kommentarer
Postat av: maria

ååh namnsdagar SKA firas :D vi kan fira på fredag me fika igen! :D

2009-07-22 @ 18:52:38
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0