så var det namnsdag igen också.


Grattis emma på namsdagen (cristina) ja men tack så mycket :P

Jobbade två timmar idag, men det var lite tråkigt att det var sista dagen. Skulle lätt ha velat jobba där under flera veckor i sommar. Räknade ihop tiden som jag har jobbat den här veckan, vet nästan inte ens om jag vågar berätta hur många timmar jag har jobbat och hur många timmar jag har tagit betalt för :P haha

Nu ikväll har jag också vart ute och löpt 7,5 km. Oj så bra det gick.. jag nästan flög fram.. kan ha vart för att det var jättegeggigt på marken så att jag sprang fort eller så har jag fått lite kondition tillbaka. :)

Sitter och snackar med madde nu, hon ska hålla mig vid liv till jag vet inte när. Sitter och väntar på att en kompis ska komma. Han hade vart ute och krogen och behövde ett ställe att sova eftersom det är lite långt att gå till brunflo mitt i natten. Känns nästan så att man skulle vilja dissa honom, men jag är för snäll för de så jag tror jag måste vara vaken.

ma höres

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0