så var det namnsdag igen.


Grattis emma på namnsdagen ( emma) idag,.. ja men tack så mycket (:

Blev lungt på dagis idag också, t.o.m mamma sa i telefon idag att hon skulle kunna ha tänkt sig att jobba min vecka. Så här slappt skulle jag aldrig kunna ha tänkt mig att det skulle vara. Blev en tur ner till norra skolan och rådhuset där vi lämnade in lönelistorna också fick de 5 barn som vi hade komma ut en sväng.
Sen var jag en sväng ner på stan och fick ut maj-lönen av bosse och då hittade jag också två tröjor på lindex, ta två betala för en..det gillar vi.

Maria kom sen på idéen att vi skulle ut till frösön och slå lite bollar nu ikväll så det var bara att byta om och slänga på sig lite golfkläder och sen kom hon.
Blev väl en hel del slice men vi ska efteranmäla oss till tävligen imorgon eller vad säger du maria..vi kommer ju vinna heltklart ;) Var faktiskt riktigt roligt att slå, blev ganska sugen på att spela men jag var ju så osmart att inte ta med mig mina klubbor hem förra helgen :/

Fíck också ett kort av mormor och morfar där de grattade mig idag och imorgon eftersom det är kristina då och det heter man ju också :) Väldigt gulligt av er, tack tack.

Imorgon börjar jag 12, och sen får man väl se om man jobbar iaf två timmar. ^^ haha

nu ska jag ta och tänka på refrängen.

ma höres

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0