ser fram emot hösten.


Kom någon och knackade på dörren vid 8, men såklart han man inte med det innan personen gick och inte har den kommit tillbaka heller. Mystiskt.
Tänkte ta en så kallad rask promenad uppe på A4, ÖSK eftersom det är ganska bra väder förrutom vinden med den överlever man nog. Sen måste jag kolla step in priserna på badet eftersom gymmet där jag går har semesterstängt nu i tre veckor. :/

Måste ta mig en tur på racern till blåsan och handla lite senare i eftermiddag, nu känns det att man bor själv igen när man får ta av sina pengar för att handla mat :P haha
Fick också ett väldigt glädjande brev igår nerifrån östergötland så man kan inget annat än le!!! :D

ma höres

/china

Kommentarer
Postat av: virre

vad va de för besked här nerifrån då ? ;)

2009-07-13 @ 09:13:20
URL: http://tomglas.blogg.se/
Postat av: madde

ja va va det för brev?? :) china du måste berätta för mig vettu ;), förresten... can't wait till jag får träffa simon igen :D

2009-07-14 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0