spanien dag 17


Att man aldrig ska sluta förvanas över saker.. och denna gang är det ju över mig själv.
Hur kommer dig sig att man märker dagen efter vilka kollosala stavfel man gör alltsa. haha
Fast jag har bara att skylla pa att när jag märker att det ungefär är 3 minuter kvar pa tiden av min euro som man har lagt i,  kommer man ju pa att man kanske ska ta och skriva lite i bloggen. Da gäller det att skriva snabbt och da blir det ju att man skriver det som man tänker. Vilket jag idag sag att jag hade skrivit en riktig blunder "textteve" och inte text-TV eller hur man nu skriver de ^^ haha 

idag akte iaf familjen fran öland hem, riktigt trakigt men vi träffas nog nästa ar ingen skulle jag tro. De har en liten kille som är 1,5 ar och helt betuttad i mig. När jag skulle säga hejda sa skulle han börja pussas med mig. Sötare unge far man ju leta efter. Fabian lilla!
Ikväll har jag vart pa rancho blanco och ätit med familjen och tva till fran jönköping. Gott som vanligt ska man kanske säga. Imorse blev det nog ocksa sista simträningen här nere. Sa mycket som jag har cyklas till pilar de la horodada och simmat har jag inte gjort sen jag slutade för 4 ar sen. Men roligt är de och jag skulle lätt kunna simma mera.

Imorgon ska jag vara pa staden klockan 9, maste ju steka nu de sista dagarna sa att man e lite brun när man kommer hem :)

ma höres

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0