vad gör man här?


Östersund måste vara regnets stad, eller ja iaf på en hedersam andraplats efter Huskvarna där det alltid regnar när man kör förbi ;)
Skulle ha cyklat till gymmet men när jag kom utanför dörren och möts av spöregn blir man inte lika pepp på att träna längre.
Vad kan man göra en dag som denna kan man ju fråga sig.

Vad gör man i denna stad förresten, hur många vänner har man kvar som bor här? Folk som man inte har träffas på 4 år umgås man ju inte så himla mycket med längre, inget ont om de som man gick med i 9an men ja ni fattar vinkeln.. och sen de som man var med i ettan har man kontakten med två, varav den ena är i USA och den andra är nykär och med sin kille.
Hurra för roliga Östersund.  En sommar utan spanien funkar ju inte iaf, det har jag klart för mig nu. Skulle inte klara att vara en sommar i Östersund bara, och inte i Bergsjö heller för den delen.
Skulle väl vara jobbet jag är här för, dagisen rockar och där skulle jag kunna jobba hela sommaren men nu blir det ju bara en vecka, sen är det ju all denna glass.. vilket inte är så dåligt de heller (yran och mässorna) men att sitta i glasskiorren är väl ingen höjdare skulle jag påstå. Fast pengar är ju pengar så man får väl stå ut.

Hösten kommer att bli intressant, vare sig det blir de ena eller det andra. :D

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0