- 2 dagar.


Godkväller

Nu sitter man här nere i Nyköping och har de bra.
Igår fick jag som sagt köra nästan hela vägen ner, förutom en bit från uppsala till strängnäs eftersom det tokregnade, men annars så var det bara jag som satt bakom ratten. Från hudik hit ner, inte dåligt pinkat de inte.

Idag har vi vart på stan, köpte en födelsedagspresent till mamma tills på måndag( som hon inte vet om) och så blev de tre par strumpor också. De var så fina så jag var bara tvungen! haha fastän jag har förbud att köpa strumpor. Köpte också ett fat på indiska som jag ska ha ljus på, grymt snyggt kommer de bli. Nu när de blir att man får använda sina egna möbler igen.. haha jag kanske får vänta tills i höst innan jag använder de men men ^^
Mamma tog också en sväng in på hårfrillan och kom ut och såg ut som hon gjorde när robin var liten. -87 alltså. Klippt upp de till axlarna, inte har man sett de "in real" på henne förut inte. Men fint som attan var de, tänk om jag skulle våga klippa mig så någongång. Det kanske skulle bli riktigt fint.
Var också och fikade på huldas. Att inte östersund har något sånt ställe. Så gott och bra pris, det är kanske här man ska bo?
Har också ätit mina första jordgubbar för iår också, kan ju säga att det var rätt gott :D

Snart åker man ju också, fatta vad skönt! Jag bara längtar tills på måndag kvart över sju då vi åker ut till skavsta :)

ma höres.

/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0