- 4 dagar


Det kändes som om man hade gått på sommarlov när jag cyklade hem efter jobbet idag, blev alldeles glad utan att egentligen förstå varför?
Fixade också ett jättefint födeledagskort idag till mammsen som fyller år på måndag, jag får smyga ut med mormor och morfar i helgen och köpa nått till henne :)

Har iaf packat klart allting nu så det är ju skönt de. Skulle helst velat haft med mig mycket mera kläder men så är det när man bara åker med handbagage.
Lillbrollan är i storakyrkan just nu och har avslutning, sen plockar vi upp honom och sen börjar färden mot Bergsjö där vi sover över inatt.

Nu måste jag ner och dubbelkolla allt, skulle ju  inte vara så roligt om man har glömt nått.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0