- 5 dagar.



Jag måste erkänna att det känna lite tråkigt att åka iväg från dagis nu när alla barn har vant sig med en och allt. Man kommer inte träffas på hela sommaren och om det nu skulle vara så att man jobbar sen nått i höst så har alla barn glömt bort en igen :/
Det är faktiskt väldigt roligt jobb jag har :)
Idag var det också kak-kalas där, en jobbarkompis hade provat sin nya varmluftsung och bakat en massa olika gottisgrejer.

Nu ikväll har jag vart med och ätit med alla jobbarkompisar på loftet i stan. Riktigt god mat och till efterätt blev det vaniljglass med varma hjortron. Finns det nått godare? Sen att ha mamma med på middagen var ju också ett plus eftersom man blev bjuden ^^ haha,

Sen nu ikväll jag har gått på ipod jakt. Den har helt försvunnit, och vara i spanien utan musik är ju ingen höjdrare! Kan ju ligga i toyan eller i Bergsjö eller så har den försvunnit på riktigt och det är ju inte roligt!
Måste leta lite imorgon innan vi åker. Får väl lyssna på låtarna man har i mobilen annars, yeah så fräsigt.
Får slå brorsan en pling att komma igenom toyan om det ligger där, skulle ju uppskattas att hitta den.

Nu måste jag sova, jobbar ju från frukost imorgon.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0