- 6 dagar


Ännu en dag har passerat och gud vad jag längtar!
Blev lite tiger-spaning idag ute i skogen med zakk,rasmus och neo. Alltid kul att höra småkillarna gå runt och ropa på tiger i nalle puh. Han bor ju tydligen i skogen bredvid dagis men gömmer sig alltid för oss.

Ikväll nu har jag också packat väskan till spanien. Och yes, en träningsväska eftersom vi bara åker med handbagade. Inte blir de mycket kläder med till spanien inte men det klarar jag mig nog på. Sen att ryanair tar flera hundra kronor extra för incheckat bagade hade ju också lite med saken att göra.
Vi kommer också att flyga över Milano, så man kan säga att på måndag har jag vart i Italien en sväng också ^^ haha

Nu ska jag ner och dricka lite te, har ju haft så ont i halsen hela veckan :/

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0