- 7 dagar


Väckt imorse av en jobbarkompis som ringde och frågade om jag kunde jobba idag, och visst kunde jag de. Blev bara till att kliva upp och göra sig iordning.
Så sjukt onödigt de var att åka till vårdcentralen och ta bort stygnen, kostade 100 kronor också. :/ Pappa kunde ha gjort de lika bra men men.
Blev tillfrågad jobb imorgon också så det blir de, plus att jag mitt i allt ska åka ner till frippan och klippa mig lite.
Sen blir de ju inte slött de sista två dagarna heller utan vi lägger på jobb onsdag-torsdag också. Bara för att man ska ha ännu lite mindre tid till alt som gäller spanien. ^^ haha
Såg en supersnygg klänning i en tidning idag, så då måste jag åka ner på stan och checka in den också om det blir nått till espana. Tänk att vi åker snart, vi som inte skulle ha åkt igentligen. :D

Måste börja packa snart, på torsdagkväll åker vi ju ner till stugan för att sova över där och sen blir de bilkörning ner till nyköping och vara där hela helgen tills på måndag då det smäller. Tänk att jag ska få köra nästan hela vägen också, det tar sig :)

Måste säga grattis till malin som tog körkort idag också, grattis grattis! :)

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! Söt du är(:

Men emma himla españa, då kommer jag inte träffa dig nu när jag kommer hem i midsommar.. bläää. Men hoppas du får de toppen i spanien med massa varmt och fint väder för det verkar ju ändå inte bli ngn sommar här hemma haha. Puss och kram!

2009-06-09 @ 12:39:54
URL: http://malineliasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0