- måndag


Hur kommer det sig att man alltid glömmer bort allt vettigt som man ska skriva. Jämt när jag har gått och lagt mig så kommer jag på att jag skulle ha skrivit de, och de och de.
Jag får väl berätta de nu iaf om det nu skulle vara någon som är intresserad.

I fredags var det mösspåtagningsbal här hemma, man såg alla studenter och tänk att det är ett år sen nu. På fredag slutar de, tänk vad man skulle vilja uppleva den dagen igen! Ibland saknar jag klassen i Motala faktiskt, riktigt mycket.
 Sen måste jag som alla andra också säga att jag tyckte de var helt fel att Ellenor vann robinson, att en tjej som inte har synts eller gjort någonting vinner hela skiten är ju bara dumt eller var det så hon spelade? Jarmo var ju så mycket värdigare vinnare men så är det.

Idag blev de jobb igen, var grymt trött imorse efter helgen jobb men det var bara att sätta sig på racercykeln (som ju har kommit hem från Linköping :) ) och cykla upp till dagis för att få sig lite frukost. Blev en lång dag fast det var ju så fint väder så det spelade ju inte så stor roll. 
Nu ikväll har jag också raceat med vår andra bil som i vanliga fall bor i sthlm för det mesta med robin, man han tog den som vi brukar ha här uppe så nu blir de till att lära sig toyan.

Nu ska jag gå och läsa. Mammas jobbarkompis ringde precis och sa att jag ska jobba imorgon eftersom hennes dotter var sjuk, så det blir jobb imorgon med.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0