- onsdag



Idag har jag letat tigrar i träden, skulle nog kunna tänka mig att det är tiger i nalle puh ( som gömde sig hela tiden så vi hittade den inte) och så skulle jag kolla på en pingvin som maja så fint uttryckt en gubbe med hatt och vit/svara kläder som hon såg när vi var ute.  Man får uppleva mycket roligt på dagis, inte varje dag man får se en pingvin och leta tigrar inte. Tonfisksåsen som vi fick till lunch var ju inte heller att leka med. Att man ens kunde få nått sånt hade jag ingen aning om?
Måste ju också berätta att maria jobbade uppe på dagis idag, :D Hon ska jobba där på fredag och nått nästa vecka också, najsigt najsigt. Att man också fick skjuts upp till jobbet idag var ju också en lyx måste jag säga.

Jag hade bestämt att jag skulle ta tag i garderoben och fixa med alla kläder, men bara jag ser alla blåa IKEA påsar så får jag ångest. Men det måste göras någon dag, man kanske kan börja lite smått ikväll?

Det som är bra att bo här uppe också är att det är lika ljust hela dygnet, fastän klockan är 24 så ser det ut som om den är 14. Kanske lite jobbigt för en sån människa som mig när det gäller sovning som vill ha dödsmörkt men jag kör med min flygplansgrej för ögonen, annars hade man inte klarat livet här uppe inte. ^^ haha



Tänk att det bara är tolv dagar kvar, jag läääääängtar!

ma höres.

/china.


Kommentarer
Postat av: maria

jag står för lyxen jag ;D haha

2009-06-04 @ 14:19:36
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0