- torsdag


Tänk att det redan är torsdag, oj va fort dagarna går.
Åkte ner på stan och skulle bara fixa lite ibumetin till pappa och en klipptid till mig själv. Men såklart blir det ju lite annat också.  Går förbi bik bok och se att det är halva priset i hela butiken, så där blir man ju ett tag och kommer ut med två tröjor, en hög svart kjor, ett par brillor och ett par öghängen för sammanlagt 400 kr! :) Sparade 400 kr mot om det hade vart vanligt pris så det var ju najs. Lite roligt med nya kläder också.
Blev också klippning på tisdag och det behövs kan man ju säga. Vill komma ner med fräscht hår till spanien eftersom det slits så otroligt mycket där av allt bad och sol. Får hoppas att de inte tar så mycket bara på längden eftersom jag sparar :) haha
Blev också gymmet nu ikväll som vanligt med victor.
Mamma och pappa har ju också åkt ner till sthlm för att gå på konsert, någon gubbe som pappa diggade. Inget för varken mig eller victor.

Imorgon blir de jobb mellan kvart i åtta och kvart över tre. Hade faktiskt tänk om jag skulle ut och springa innan jag börjar, men man kanske ska göra det på kvällen istället. Så jobbigt att äta två frukostar ( måste ju äta direkt när jag har sprungit) och frukosten på dagis är ju så mycket godare där än de vanliga vi har hemma. Där uppe får man sådär god gröt :P haha

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0