spanien dag 12



Tänk att man snart har varit här i 2 veckor, dagarna bara gar och gar! Snart e det bara en vecka kvar trakigt nog :/
Ikväll har vi haft skaldjursmiddag hemma hos oss med nagra vänner. Riktigt trevligt och gott. Blamusslorna slank ner ganska lätt ska jag säga er. ^^
Har ocksa träffat tva killar fran norge som man har pratat lite med. Trevliga norbaggar de. Sen bor de 6 killar pa garden bredvid oss, men igar pa fotbollen sa märkte jag att de var ena riktigt skorsstenar ( rökte rejält allihopa) sa det ar nog inga killar för mig. Rökning är inget jag föredrar direkt!

Nu maste jag sluta, tiden haller pa att ta slut.

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: virre

hellu.hoppas du har det underbart i spanien (avis här!) haha... klart vi kommer ses chinie =) vi måste ju till fjällen eller nåt i vinter!!! sees hade bäst kraam

2009-06-29 @ 11:00:14
URL: http://tomglas.blogg.se/
Postat av: maria

ojojoj emma! du verkar ju inte lida ett dugg du heller ;D

2009-06-30 @ 16:35:00
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0