spanien dag 5


Hello,

Dagarna bara flyger förbi och nu är man inne pa lördag.
Igar var det midsommarafton och saklart sa blev det lite dans. Svetten ran mer än vanligt eftersom det var +29 grader när vi kom dit vid 18. Men man ska inte klaga, det e sa skönt sa.
Var ju ocksa med pa tävligen som vi alltid har. Tror ni inte att mitt kinglag vinner iar igen! haha vi äger maste jag nog säga. Sen hade vi middag ute pa gatan för 15 personer sa det var riktigt najs! :)

Har ju lyckas bränna magen lite ocksa, oskönt värre men men. Snart börja man bli sa brun att man kan ga ner lite i solkrämen, kör ju 30 än :O madde och amanda far använda sig av panlampor pa yran för jag hade tänkt bli lite brun ja ;) haha

Annars pa dagarna händer det inte sa mycket, tränar och tränar. Sa mycket som jag har tränat här har jag nog aldrig gjort förut i mina 20 ar här nere! :P Sen blir det ju en heldel solning pa stranden ocksa. Kommer hem vid fyra halv fem och da är man ganska trött ska jag säga er. Skulle bara bli 28 grader idag men inte blev de sa. Slog till med +34 grader. Det svalkades inte ens när man stog i vattnet. haha.

Vi ska aka ner till Murcia nagondag i veckan och ga pa IKEA och ett jättestort shoppingställe. :) Det ser man ju fram emot.
Ne nu orkar jag inte skriva mera. Maste trycka pa sa manga speciella tecken sa nu räcker det.

ma höres.

china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0