SPANIEN!!


Nu börjar det allt närma sig, ska upp 7 imorgon och här sitter jag ^^ haha. Var tvungen att väga väskan och kolla så att den inte var för tung, som tur var den inte de. :) Snaaaaart åker vi!!!!

Tror nog att alla de andra har gått och lagt sig, inte victor då eftersom han ligger i min säng och läser vad jag skriver.
Var inne och kollade på internet var det såg ut att bli för väder i veckan. Såg ju ut att bli finväder med 30-35 grader. haha pappa kommer dö, han som inte klarar av så varmt. Han kommer att få en chock på torsdag då han kommer! :)

Ikväll har de blivit bingolottospelning med victor, var nära att vinna på många men nära skjuter ingen hare.
Var också ute en sväng på intersport och kollade, såg lite nya golfgrejer som skulle passa bra hemma hos mig. Det får bli när man har tjänat ihop lite mera pengar.

Nu måste jag nog gå och sova.
Kommer att blogga från spanien om någon är intresserad. ^^

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0