Strumpor för livet..



Goddagens,
Idag har jag renat garderoben, oj va mycket kläder man hade där inne som var smått och inte alls i min smak. Haha hur såg jag ut som mindre igentligen. Hittade också min gymnasikdräkt från när jag tävlade i det för hur många år sen som helst. Antingen måste jag har varit vädligt tjock som liten eller så hade jag en 7 stolekar förstor dräkt för tror ni inte att jag fick på mig den! haha.
Sen fick jag se till min förvåning att jag hade en hel del strupor, tänkte att jag skulle räkna paren och tog ut alla på sängen och började...1..25..47..84..99..123! 123 par strupor, jag har ju strumpor för hela mitt liv. Behöver ju aldrig köpra några nya. Kan inte förstå hur det kommer sig att jag har så många. Okej, jag har vart med i en "strump-klubb" där jag får 3 par strumpor hemskickat varannan månad eller nått sånt. Men det är ju helt sjukt. 39 par var inte ens öppnade från förpackningarna.

Idag fyller maria 20 också! GRATTIS GRATTIS! Ska ner på eastern och äta och sen får vi se hur kvällen slutar. :)

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: maria

tack för igår emma! :D

2009-06-07 @ 13:22:49
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0