arlanda

Hello,

Sitter på arlanda nu och väntar på mitt flyg som ska ta mig hem till kära Östersund.
Pappa kom ner som sagt igår och hämtade mig, eller vi tog med oss lite grejer och körde sen upp till nyköping och skavsta där han ska jobba tills imorgon, sov på hotell och idag så åkte jag upp till arlanda för att sedan skulle åka till märsta och sova i vår lägenhet och flyga imorgon.
jag och pappa gjorde ju en jättemiss och beställde flyg imorgon hem bara för att han ska åka tåg imorgon.. kunde ju liksom lika gärna ha åkt idag som imorgon.. så när jag kom hit till arlanda så gick jag raka vägen till service stället och frågade om jag kunde få åka med idag istället.. det fick jag ju göra.. om jag pungade ut 250 kr för ombokning. Men det kan ni ge tusan på att jag gjorde, lite fattigare men så får jag komma hem idag istället. :D
Så nu ska jag strax gå och köpa en macka eller nått.. planet går kvart i tre men när jag kommer hem så måste jag ta flygbussen hem, ringde till mamma och hon jobbade till kvart i sex så man får ju ingen hämtning men skitsamma. :P
Träffade ju brorsan också i två minuter här, han hämtade pappas nycklar som jag skulle använda till lägenheten, men nu får han ge dem till pappa när han kommer dit inatt.


Herrarna åkte ju ut igår också, vet faktiskt inte vad jag ska säga om det.. är väl lika besviken som att vi åkte ur nästan. Men skelle var väl bättre helt enkelt och då vinner man ju.
Kanske tur att jag inte var på matchen, då kanske jag hade fått värsta utbrottet eller börjat gråta som man alltid gör, haha.

Lämnade ju också simon hos madde igår, hon ska ta hand om min bebis i en månad tills jag kommer ner igen och hämtar alla saker med mammi och pappi. Madde du får bara se till att han inte playar så mycket, du vet ju att han ibland är en riktig player ;) 
 Får väl också se om madde också kommer upp nått hit och jobbar hos bb. :) skulle vara grymt iaf.


Nu vrålar magen att den behöver mat, har ju inte ätit sen 8 imorse.

tjing

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0