första dagen.

Godmorgon,

Klev upp vid 7 imorse för att hjälpa lillbubben med lite pluggning, han har ju 2 prov idag, so och matte. får hoppas att det går riktigt bra för honon!
Ska med honom sen till metropolen där han ska få akupunktur i hans fötter/ben. Om jag får säga vad jag tror så är det där nog bara skit, kommer nog inte göra så att det blir bättre alls. :/
Annars så ska ja ta en sväng ner på stan idag, ska snacka lite med bosse och så måste man ju kolla om det har hänt nått på stan.
I helgen åker vi upp till fjällen, så då blir det snowbord för fulla muggar .:D yes så roligt alltså.
Imorgon har laget avslutningsmiddag också, lite trist att jag missar det men nu är det bara att gilla läget, man kan ju inte alltid få allt som det heter.

Nu ska jag tvätta ur inpackningen i håret.

tingeling tingeling.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0