fredag.


Fjällen idag stod på schemat, så jag och pappa tog oss i kragen och åkte härfrån vid halv 10 eftersom jag var så seg med frukosten. Kom upp och vi möts av hårdvind och snö från skyn. Inte de roligaste och när vi kom till husvagnen så hade vi ingen ström i den heller = kalla täckbyxor och snowbordskor. :(
Jag kom iaf iväg till backen och det var nog de SKÖNASTE jag någonsin har åkt på. Herregud så bra backarna är just nu!
Vinden slutade efter ett tag och snön med så det var riktigt riktigt skönt att åka. Blev gratis lunch på värdshuset eftersom vi hade fått problem med elen, så det blev gulasch som vanligt :) Sen lite mera åkning och jag vill inte hem. jag älskade backarna idag helt enkelt. Synd att det inte blir nått i helgen eftersom vi inte har tillgång till någon bil då mamma och pappa ska på konsert, men vi får väl ta bussen då.

Ikväll kom också några från ö-vik hit som skulle ut, men de ser inte direkt att bli någon utgång för mig.. får ta det imorgon med maria istället :)

Nu ska jag gå ner till familjen, robin kom ju hem idag också..så nu är vi alla hemma (:

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0