ingen rubrik

Tjobre.

Har ätit precis och ska snart gå och kolla lite på tv.
Victor hittade ett par nya jeans( vi var nog inne på JC en timme, blev nog 10 par olika att prova)  och köpte den där jacka på we.
Själv så var jag inte på sånt shopping humör, och så är det inte roligt för victor om jag ska gå runt och leta kläder, ne det gör jag nog själv faktiskt.
Fick veta idag att gina ska öppna här i sommar, och monki. hurra! :)
Var inne i farbrors godisaffär också och pratade lite med honom, han ska sälja sin godisaffär, skulle lägga ut den på annons den här veckan :( buhuu..inge mera godis. Lite tråkigt faktiskt måste jag erkänna att jag tycker att det är att han ska sälja, han har ju haft den affären så länge. Han vill hålla på med mässor och åka runt och sälja glass/remmar och majskolvar istället. Blir nog bra, han är duktig på sånt :)
Ska åka runt med honom på 5 olika platser i maj lite överrallt. FATTA VAD JAG KOMMER TJÄNA PENGAR! .:D hahah. Sen blir de ju såklart i juli och augusti också, Yran står ju högt på listan och just nu snackar jag med bralls.. hon ger klartecken för yran så vi kommer vara samma gäng som förra året :) jag längtar så mycket.

Ikväll blir de spårlöst och så ska ja se de senaste "det okända" spöken och jag går ju liksom ihop.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0