jobb och långfärdsskridskor på sjön

Goddagens,

Har som sagt jobbat idag vilket inte tillhör vanligheten för min del, men det var roligt som vanligt och jag är glad att barnen gillar mig! ^^ 
Imorgon blir de låångdag men jag är glad för ju mera timmar jag jobbar, ju mera pengar får jag in (:

När jag kom hem vid kvart i tre så drog jag och victor ner till medvinden (4 mils lång isbana på storsjön där man kan åka långfärdsskridskor) Vi åkte dock inte 4 mil, utan de blev 2,3 mil istället. Rätt bra jobbar med tanke på att jag åkte på mina vanliga rills och victor tog mammas långfärdsriller :) Motvind sista milen så man kom in ganska svett ska jag lova er, men där gjorde jag mitt träningspass för dagen, haha.
Stålande sol ute så gissa om det var skönt att åka på sjön, om det blir lika bra väder i slutet av veckan så kommer jag lungt att åka mera. Grymt skönt! Då kanske man slår till och åker hela 4 mil, det skulle jag lätt göra med långfärdsrillerna, går ju så himla mycket fortare då :)

Ne nu blir de sängen, måste komma upp i tid imorgon till jobbet.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0