lördag


hej alla,

Blev en tur ner på stan idag där jag skulle kolla på lite kläder men bralls hörde av sig och ville träffas innan de åkte till strömsund så jag fick vara snäll mot henne och träffas lite :) Riktigt najs var de att träffa henne för jag har ju inte gjort de sen våra första två matcher i september tror jag. 
Blev en sub också och det var rätt gott ska jag säga er.
Hittade en tunika på hm som jag provade, ville ha det igentligen lite längre så jag köpte de inte..men nu ångrar jag mig lite.. får väl gå ner på måndag och prova det igen isf.

Maria vill att jag ska med ut på krogen ikväll..men jag har ingenting att dricka för jag glömde legget hemma när jag åkte ner på stan så jag kunde inte gå in på systemet nått :/ Får väl se om jag går ut och dansar bara istället ändå.

Ska med lillbrollan nu på blåsan och köpa lite glass tills ikväll var de tänk, kan mycket väl hända att det kommer med lite godis hem också :)

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0