måndag.

Goddagens,

Imorse var det riktigt jobbigt att gå upp, men det kanske inte är så konstigt efter allt..
brallan ringde vid kvart över 11 igår kväll och hade panik av att en inlämningsuppgift inte var klar som skulle lämnas in idag.. och hon bad på bara ben (i och för sig pratade vi ju i telefon men jag kunde liksom se framför min att hon låg och bad om min hjälp..) så det var ju bara att sätta igång och leta fakta. Det handlade om dementa och hur kommunen (ö-vik) gör inom det områder och massa annat..verkligen skit intressant va! ^^ haha.
Blev väl klar vid halv 2 inatt med allt, då kan jag berätta att jag var ganska trött. Var lite anstängande att behöva göra inlämningar nu när man inte har gjort de sen maj-juni. haha men de blev king iaf.. jag ringde iaf till henne och sa vad hon skulle skriva men då tyckte hon att de var bättre om jag skrev och skickade till henne så jag fick sitta och skriva allt.. jag som är allmänt duktig på att skriva, brukar bli långa noveller oftast men jag gjorde de nog rätt bra den här gången..sådrär lagomt.
Hoppas att hon får bra betyg. (:

Idag blev de också en promis med mallan som vanligt, stålande väder men de blev lite jobbigt med solen.. man är ju som sagt inte så van att se solen här..det är alltid moln, blåst eller skitväder här i linköping.

Såg också på reprisen av melodifestivalen sen i lördags, tyckte att det var helt fel låtar som gick vidare.. iaf snälla snälla ( som vi använder när motståndaren åker ut och är tvungen att sitta i utvisningsbåset) kan de bli värre än den låten? Vad gillar sverige för musik igentligen kan man ju undra.

Ikväll är de is som gäller, känner mig lite som en bränd kalkon sen solningen igår så man får väl se hur de går. Jag kan göra såna här märken på huden, iaf på brösetet.. de brukar man jämt kunna göra på pappa när man är i spanien..undra om jag låg lite länge i solariet igår? so what, jag lär väl bli brun sen ^^

/ bye bye china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0