måndag

Hello,

Lördagskvällen slutade väl inte som jag hade planerat, blev utgång med maria och hennes gamla klasskompisar.
Grymt roligt hos maria men sen har jag ingen kommentar där på slutet. Det var i samma stuk som första lagfesten nästan. Att man aldrig ska lära sig. Kom inte ens in på krogen då maria mådde skit, och jag skulle vara moraliskt stöd och hjälpa henne hem. Sen blev några nära och kära bombade av sms av mig, stackars dem säger jag bara. Ibland är man ju bara så pinsam.
Igår blev de en morgonrock till klockan 18. Kan väl inte påstå att jag mådde så bra direkt, men mot kvällen var de besto bättre när jag hade legat och kollat på en massa bra program typ hela dagen. ^^ 

Idag är de desto bättre och jag ska snart gå ner på arbetsförmedlingen och kolla vad de kan göra för en där. Sen ska jag skriva ner ett nytt CV och fixa lite med de. Så jag har att göra idag, men det är bra istället för att jag ska ha massa dötid här hemma.

/china.

Kommentarer
Postat av: madde

men det är så de ska va vettu ;)

2009-03-30 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0