måndag

Hello,

Blev ingen match för min del igår, kände mig inte fit for fight så det blev läktaren för min del.
Vad ska jag säga om matchen, allt möjligt hände och till slut visade resultatet 5-7.
Trist att det blev förlust sista matchen innan slutspel och jag kan ju undra hur många de var som verkligen ville spela, det såg lite avslaget ut. När vi hade allt i våra händer, när både brynäs och modo hade förlorat och vi kunde ta tredje platsen i serien, det är ju då alla måste göra allt vad de kan, men från läktaren såg de inte ut som så. :/ trist trist. ¨
Kanske inte spelade så stor roll igentligen, visste ju ändå att vi skulle få hanhals i åttondels, så det blir borta match på onsdag där nere.
Åkte med sara till hennes brorsa som bor i ryd, käkade pizza där och sen blev de beck! Riktigt najs kväll faktiskt.

Idag blev de att kliva upp vid kvart i åtta som vanligt och sen åka ner till hallen och powerwalka lite med malin, sen hem en snabbis och senare svänga cykeln ner till resecentrum där sara väntade. Blev stan ett tag och nu är man hemma igen, ska läsa lite i min bok tror jag. 14 år till salu, helt sjukt bra. Kommer vara färdigläst om nån dag bara tror jag.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0