nybörjare?

Hello,

Är hemma efter en kanon dag i fjällen, soligt och alldeles underbart skönt i backarna. Inte något folk alls så man hade ju backarna för dig själv, kunde inte bli nått annat än toppen! (:
Han ju också med och dra två vurpor, den den efter när pappa och jag skulle ta en genväg till fjällhalsen där vi skulle käka, drar ut i pudersnön och sen grävde ju snowborden bara ner sig, bra jobbat emma. Aja man gjorde ju iaf inte illa sig. Sen på vägen tillbaka från fjällhalsen så vet jag faktiskt inte vad jag gör, brädan kommer ner i nått spår och sen ligger emma bäckström på marken och pappa tror att jag har brytit allt. Det gjorde så jäkla ont i det ögonblicket att tårarna kom och jag trodde att jag hade brytit armen och nyckelbenet...
Men som tur var så hade jag ju inte gjort de, fastän hela min vänster arm och hela vänstersidan inte mår så himla bra just nu och jag gärna bara använder min högra arm så ska det här nog ordna sig :) haha,
Så mycket som jag ramlade idag (2ggr) så mycket har jag inte ramlar på flera år, haha.. idag var jag kass på att åka helt enkelt. Får skylla på att jag inte har åkt sen den 5e januari. jag kände mig lite som en nybörjare. :P

Min familj har ju också planer på att bygga en fjällstuga i stället för att ha husvagnen, skulle ju vara grymt! Kommer kanske bli så till nästa vinter.
Annars så har jag planer på att åka till trondheim någon dag, tar tåget och sen går runt i stan och kollar lite, mamma tyckte att det var en jättebra ide så nu måste jag hitta någon som kan åka med mig, är ju inte direkt de roligaste att dra med pappa dit.
Sen vill bralls att jag ska komma upp till ö-vik också, så det har jag också planerat in någon helg. Var länge sen jag träffade henne så det kan bli najs.
Pappa pratade om hur jag skulle göra i sommar också, om jag skulle åka till spanien med familjen som vanligt eller om jag skulle stanna hemma och jobba. Han och mamma undrade också om jag hade planerat att åka ner nått med några vänner, men just nu så vet jag faktiskt inte vilka jag skulle åka med. Det är ingen som direkt har varit på med att åka till spanien förutom malin vid första juni så att hon hinner bli brun till studenten, så jag får se :) Hon och jag kan ta en tripp ner då annars ^^

Ne nu kom mamma hem, hon ska få kolla på armen.

tjing tjing.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0