Onsdag


Då var de dax, första åttondelsmatchen borta mot hanhals, kommer väl inte hem till Linköping förän vid 3 inatt.
Idag gäller det att vi spelar som ett lag, vi kan absolut inte underskatta dem för att det är ett div 1 lag, vi måste hitta goet och glädjen av att spela som lag. Finns det så kommer vi komma långt.

Läste ut min bok igår kväll också, det var ju inte länge man fick läsa den men nu kan jag börja på någon annan istället. Det blir som ett inre lugn när man läser har jag märkt, ganska najs faktiskt, får väl se hur mycket läsning det blir på bussen ner.. om man nu kan koncentrera sig med allt ljud ^^

Tar väl med datorn som vanligt, kan ju kolla någon film om man skulle vilja göra det.


Igår så hörde två av mina bättre vänner av sig, så skönt att få prata ut lite när jag vet att ni båda förstår.  <3

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0