roliga klubben med madde och mig.


Sängen kallar och jag är faktiskt trött. Mallan skickade nyss sms om det blir powerwalk imorgon också, klart som attans att det blir. Skönt att få göra nått på dagarna nu när jag har ju fullspäckat schema så att säga.
Madde kom också och berättade att hon höll på att bli tokig av att inte ha nått att göra på dagarna, välkommen till klubben.. fast jag måste ju erkänna att vi har varit i den klubben ganska länge vi två.
Hon och jag snackade om att jobba hos bosse, min farbror som har en godisaffär i ösd.. och hon verkade gilla förslaget så jag ska ringa bosse imorgon och höra lite. Då blir de ösd för madde några veckor :p


På onsdag kommer pappa kanske ner på matchen också, han flyger ner på dagen sen skulle ha ner en sväng till nyköping också tror jag, så det blir ett jädrans åkande, men de skulle var roligt om han kunde komma :)
Snart snart snart blir de östersund, inte länge kvar nu! :D

Nu blir de faktiskt sängen,

/china.


Kommentarer
Postat av: madde

helt stört jag håller på att bli knäpp!!!

2009-03-10 @ 01:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0