shitshit.


Högg av min vänsterarmen tack, då kanske det slutat att göra ont.
HAR SÅ GRYMT PISSEONT, så det finns ju inte! kan knappt använda armen alls.
Skitbräda, skitsnö, skitbydalen, skitskitskit! Och det rolig är ju att hela familjen -robin ska upp dit imorgon igen..

Får väl glädjas att jag fick BJ glass ikväll, dyrglass gör ju så man blir lite gladare, iaf för stunden.
Sen kom mamma upp och berättade att jag nog skulle få jobba imorgon på dagis, lyfta dagisbarn med min arm, skjut mig långsamt. Ja det kanske inte bli sämre än vad det är just nu, man får väl tänka så.
Nu ska ja dricka upp mitt te och en gå ner och smörja på voltaren och ta några ipren, kan ju behövas ska jag säga er.

/china.

ps. har även fått den här tingeling låten på hjärnan, så otroligt påfestande för min familj ska jag tala om. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0