söndag

Godmorgon,

Vaknade som de senaste dagarna med brännande känsla i halsen och idag var det inte roligt ska jag lova.
Frukosten blev en energikick gånger tusen så att förkylningen ger med sig får jag hoppas.
Igår var jag iaf på stan och köpte väskan, så himla glad. :) sen när jag skulle hem så styrdes benen ner till akademibokhandeln och där blev det en bok också, som inte ens var på rea. bra emma bra! Den verkar ändå helt okej så det skadar väl inte att ha den här hemma.
Åkte hem och väntade på att virre skulle höra av sig, men hon hade tydligen somnat så jag bestämde att jag skulle åka till mallan istället och så tog jag med mig saker för att göra en apfelstrudel, svängde förbi ica och köpte vanilgglass också. Kom dit och träffade classe och hennes kille som jag faktiskt inte kommer ihåg  va han hette.
Sen blev de iaf äppelpaj till melodifestivalen. De enda som jag gillade var ju de där pilotkillarna, den låten kommer höras mycket på radion kan jag lova.

Idag fyller classe år också, men inte bjuder hon på nån apfelstudel heller, utan de blir tårta!

Nu måste jag gå och ta någonting för halsen.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0