tisdag.

Godkväll,

Idag blev de en powerwalk med mallan som vanligt på morgonen, sen åkte jag och skulle sätta in lite pengar på banken, 650 kr i mynt de ni, tänk va jag har sparat! den där myntmaskinen var ju inget att hänga i julgran iaf, vet inte hur många ggr jag stod där och fick hälla i pengar i automaten men efter en bra stund och en väldigt lång kö så var alla pengar insatta på kontot. bra jobbat emma!
Åkte sen till mallans skola och käkade lunch, grattis är gott som de brukar kallas.
Sen drog mallan och jag ner på stan en sväng, blev ett par jeans leggings på vila och en några örhängen på gina, sen köpte jag en body lotion på åhlens också, den där gröna dove som luktar himmelskt! på rea också så det var ju bara att klippa till!

Hade också mentalträning med micke kempe innan träningen, riktigt roligt att lyssna på honom faktiskt, man blev allt bra pushad att göra bra ifrån sig på träningen.
Hade is sen också som gick helt okej, Imorgon börjar kvarten, hemma mot brynäs står på schemat. Ska bli så grymt roligt och jag hoppas att hela laget är taggade!

Sitter och kollar på en film nu på ettan, och den verkar helt okej så jag vill kolla klart på den.. men jag skulle ju behöva sova också :/

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0