torsdag


Vi vann, VI VANN!!
Så jäkla gött att få tvåla upp brynäs med 5-2 hemma (:
Alla i laget peppade varandra och det är såhär det skulle ha vart hela säsongen, men man får vara glad för det lilla.
Sista hemmamatchen för säsongen, sista hemmamatchen för emma bäckström i LHC. Lite sorgligt måste jag säga nu när jag har varit här 3 säsonger. Men jag får suga på karamellen att vi vann igår, sen på fredag åker vi nog upp till gävle och sen träning på kvällen och match på lördag där vi ska visa dem att vi kan spela ännu bättre! Vi vet att vi kan.


Idag blir de en sväng till motala igen, sen ikväll ska jag gå på lhc-saik eftersom vi fick ledigt idag :)

/chia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0