vingåker hurra.

Hola,

Idag har jag varit på utflykt med några bruds i laget, nämligen grahn, tina, bohm och anna. Vi tog oss en tur till vingåker för att shoppa. Vägen dit var lång men som tur hade vi en bra skiva som vi lyssnade på, och vi tog även en sväng genom skogen, för vi ville ju se hur de östergötska skogarna ser ut. Vi körde som sagt fel och det blev väldigt mycket fel också, haha.
När vi äntligen kom fram till vingåker så hade vår kartläsare ( anna) annat att göra än att berätta vart vi skulle, men som tur så fick jag agera andre kartläsare så det gick prima vara.^^^
Hittade två st frank dandy trosor som fick ligga i kundvagnen och sen blev de två we tröjor till lillbrorsan också, man kan ju vara lite snäll när det trots allt är grejer på rea.
Hittade också en skinjacka som jag ville ha, en 1400 kronor kändes inte lämpligt just nu så den får vila lite, kanske blir i april när mammi och pappi är nere och flyttar mina grejer (:
De andra hittade väskor, t-shirts, jeans, trosor m.m.
Sen var vi också inne på scorett ( stavning?) där grahn och anna hittade ett par dojs, najs najs.
Sen blev de hemfärd och väl hemma drog jag och tina och solade lite :) När jag sedan duschade hemma och skulle smörja in mig, så fick jag ta en body lotion med brun utan sol eftersom det var den enda hemma, och den luktar inte gott ska jag säga. Men de kanske går över tills imorgon får man hoppas.
Är hemma nu och kollar på beck, brallan skulle ringa senare så jag får väl vänta med att gå och lägga mig. :P

Imorgon blir de powerwalk med mallan vid halv nio som vanligt. Skönt att få komma upp normal tid igen.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0