veckan som varit.


Har blivit dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har varit haft lust eller ork att skriva efter det som har hänt min familj, tycker att det är nog jobbigt nu att skriva om de egentligen men jag måste ju få berätta vad som har hänt de senaste dagarna.
Förutom förlusten av min familjs älskade hund så har vi spelat våra åttondelsmatcher, i onsdags borta mot hanhals och idag hemma. vi vann båda matcherna så nu väntas kvartsfinal nästa vecka. Lottningen sker på måndag så på tisdag vet vi vilka det blir, antingen modo eller brynäs.
Idag har jag också varit på bio med mallan och hennes kära kompis mirre. Vi kollade på män som hatar kvinnor och jag måste fakstiskt säga att jag tyckte den var helt okej (:
imorgon ska jag åka med grahn, tina, bohm och anna till vingåker och shoppa, om man nu hittar någoting..vi får först se till så att vi hittar dit :P haha.

Nu blir de sängen.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0