- hoppas hoppas!


Klev upp vid halv 8 idag och såg att jag fått sms av A. Ruuska som berättade att de inte ska ner till spanien nått iår, så om jag kommer iväg så får jag träna själv, inte alls lika roligt tyvärr.
Har också nu på morgonen ringt tränaren i X och pratat lite framtid. Så man får se vad som händer. Hoppas hoppas!

Nada jobb idag, så vad som händer idag vet man aldrig.
Fick i uppdrag av pappa att sitta och kolla lite flygbiljetter nu, jag kanske ska ta det positivt eftersom det framför att vi nog kommer iväg, men det finns ju roligare saker att göra än att sitta och jämföra en massa, kolla så att tiderna stämmer in osv. Aja det är bara att gilla läget om det ska bli nått.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0