- måndag


Studsade upp imorse vid kvart i sex, nått som jag inte trodde att man skulle göra. Fick sluta sen vid 13 så det var väl skönt. Åkte hem och fick se att 30 lax hade kommit in på kontot så nu var man inte fattig längre. :) Tänk vad jag kan spara pengar till bra saker nu!
Blev också en kväll på körskolan och nu går det framåt så att säga. Var också ute och löpte i en och en halv timme sen, fick så ont i knät i lördags så jag hoppas att det inte blir sämre :/
Var och hämtade victor på stadsdel norr där han hade träning, kom dit och fick höra att de hade 70 minuter kvar av träningen, oj så roligt att sitta där och vänta.
Imorgon blir de inget jobb, men jag måste höra med bosse om det blir jobb på motormässan för mig, annars kanske man åker med ner till Linköping och hämtar upp alla mina saker och säger hejdå (för alltid kanske).

Nu ska jag kolla om jag hittar någon bra bok i våra bokhyllor, sen blir de nog sängen.


ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0