- Skrattretande pinsamt.



Nu vet jag en som sitter och vet precis vad jag kommer skriva här, och tänk va rätt den hade.
Det är så att en av mina vänner lånade pengar av mig och har ju i efterhand berättat att den inte kommer betala tillbaka mig de eftersom den inte tyckte att jag tackade när jag hade fått åkt i dens bil? För det har ju med saken att göra?
Jag blir bara så himla less och det måste vara otroligt pinsamt för denna person att låna pengar av folk och sen inte vilja betala, det är ju nästan skrattretande pinsamt. Hoppas att det inte är fler folk än mig så har varit med om detta med denna person. Då tycker jag nästan att det är synd.
Att man är så fräck att man lånar pengar och sen i efterhand när man ber om pengarna säger att man inte betalar tillbaka trodde jag inte de fanns.
Jag vet inte vad jag ska säga, jag trodde absolut inte detta om dig och det är bara pinsamt det du gör. Uscha!


.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0