- söndag


Dagen kan inte ha vart bättre, började med att åka upp till golfbanan med pappa och robin och spela 9 hål. Oj så roligt de var och bra gick det ju också. :) Man får hoppas att det kan bli lite mera golf i år än förra året. 
 Sen hem och låg ute och solade ungefär hela dagen, haha. Blev lite badminton med victor men annars så blev de inte så mycket mera än jag och min bok på gräsmattan.
Strålande sol så det kändes nästa lite som spanienväder, imorgon kommer svaret om det blir eller ej.
Fick också köra hela vägen hem nu ikväll, går ju bara bättre och bättre för varje gång.^^
Måste snart gå och lägga mig, jag öppnar ju på dagis imorgon, halv sju!!! :O Kan ju säga att jag kommer vara ganska trött så att säga.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0