Bergsjö


Jag klarade det, jag klarade det! Jag kanske inte är sån dålig förare trots allt. :P Från brunflo hit ner. snart så äre fixat för min del ^^ haha.
Sitter just nu och kollar igen lite gamla bilder och äter lite toblerone, vit sådan. Måste säga att den inte alls är lika god som den vanliga men visst åker det ner alltid iaf.
Jag och storbrorsan har suttit och lyssnar på eurovision låtarna eftersom han missade det igår, han tyckte också att den låten som jag diggar ( estlands) var helt värdelös. tack det var snällt. Norges var väl inte heller så dålig men de får inte vinna, då blir de lite för kaxiga tror jag nog.

Imorgon blir de städdag ute på långnäs. Känns som de enda man gör på helgerna är att städa ( kratta). Förra veckan var det för lillbrorsans klass och veckan innan var det krattning också. Får väl hoppas att man får göra nått roligt som inte har med krattning att göra, men vad roligt kan man få göra när det handlar om städning ute?
Skulle ju också ha tagit med mina hockeyklubban ner eftersom det är här nere som vi har målet och rampen, men det glömde man ju. Blir till att läsa i körkortsboken som jag glömde här förra gången vi var nere istället ^^

Nästa helg ville bosse att jag skulle åka till Stugun fredag-söndag och sälja godisremmar. Men hur roligt är det att stå där själv om han åker hem liksom. Ska jag röja stugun sjäv efter att ha jobbat klart vid 17. YEAH!
Får väl se vad som händer, man tjänar ju i och för sig lite pengar på det men att vara där själv gav inte några plus direkt.

På måndag kommer pappsen hem och då är det mors dag också om jag inte har fel?
Undra vad man ska hitta på till mamma? Går nog förbi blomsteraffären vid krondikes och köpa nått fint till henne.

Nu ska jag gå in och kolla hur långt bad boy filmen har gått. brorsorna sitter där inne och är helt inne i den. Har ju sett den ett fåtal gånger redan så det kanske blir sängen istället?

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0