fredag.


Inget jobb idag, utan det har varit damsugning, fixat klipptid till lillbrorsan och så har jag tagit mig en långpromenad också. Brorsan kom hem nu ikväll och så har man kollat hockeyn som tyvärr inte slutade som man ville. trist! Satt sen och kollade på filmen på ettan med mammsen, panic room tror jag att den hette, såg inte början men jag har sett den förut så det spelade ju inte så stor roll direkt. Den är ju rätt bra faktiskt.
Imorgon blir de till att jobba för lillbrorsans klass, vi ska sopa och kratta hela campus..det ser man ju verkligen fram emot :/ Fast vi blir ju bjudna på pizza så det är ju positivt iaf. ^^ haha. Sen ska nog jag och robin åka och kolla på fotboll på arenan, har inte vart på jämtkraft arena sen de byggde om för hur länge som helst så det ska bli ganska najs att få kolla imorgon :) Sen att det var gratis gjorde ju inte heller någonting. Då blir ju plånisen glad.

Var ute och löpte igår, och det var mycke tyngre än alla andra gånger, kan de ha vart för att det var så kallt i luften? :P

Nu må jag ta och sova, ska ju upp tidigt imorgon som sagt. Då gäller det att humöret på topp annars kanske en sopjäkel går av.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0