glasskola på GB.


Idag var barnen på dagis extra griniga, vilket blev extra jobbigt och man blev extra trött på allt.. allt det sen var soppa till lunch gjorde det ju inte bättre. Soppa och jag går absolut inte ihop, det är nått av de värsta jag vet.. förutom soppan i hovde^^ haha.

Var på körskolan en sväng och idag som alltid. Känns som om jag är den eleven som är där mest, undra om de tycker att det är jobbigt att ha mig där så mycket? haha.
Kom hem och ham äta en halv pankis innan min kära farbror ringde och frågade vart jag höll hus.. hade ju som sagt glömt att jag skulle på glassskola ( bokstavligt talat) upp på GB.
 Måste säga att de var de drygaste jag vart med om, vi fick göra 3 kulor i en våffla och en kula i en bägare med sås. Eller man fick ju träna att göra kulor och äta så mycket man ville men jag var igentligen bara less på det redan när jag kom. Varför ska jag, som har jobbar med det i två år, och senast för 3 veckor sen var på en stormässa och jobbade med glass under 4 dagar stå och träna på att gör de ännu mera. Snälla bosse nu får du ta och skärpa dig! Kan ju förstå att för tjejerna som aldrig hade gjort de förut var det bra men men. Man fick ju smaka på lite nya smaker iaf, mint, körsbär, en ny vanilj, apelsin m.m. så då blev man väl lite gladare. Sen fick man ju ett snyggt nyckelband också så man kan ju säga att de gjorde allt!

Nu ska jag åka till gymmet och sen sak jag ut och köra lite med mamma.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0