Grattis norge.





Gratulerer på dagen norge får man väl kanske ta och säga.

Igår blev de städning med ännu mera krattning, börjar bli riktigt grym på det där nu tror jag.
Senare på kvällen blev de bastu där jag dock avstod och satt själv vid en tall och kollade ut på vattnet när de andra satt där inne och svettades^^ ..har ju bastat varje dag den här veckan på gymmet så jag kände inte för de idag, men jag hade det så fridfullt där vid min tall. :)
Sen blev de såklart robinson och eurovision. Jag vet inte, man kanske inte skulle ha förhöga förhoppningar på Sverige jämt?
Själv var mina favoriter Island och Estland och det gick ju inte så dåligt för någon av dem, men bäst gick det ju för Norge måste man ju säga. Utklassning så det bara stänker om det och efter att 4 länder hade röstat var det ju inte roligt att kolla längre. De lyckades ju bra med den sången norrbaggarna!
Jag tyckte faktiskt att det fanns någon bättre som kunde vinna, den var ju inte dåligt eller så men det kändes inte som om det kom igång förän den var slut ungefär. Aja skitsamma, vi kom på en pinsam 21a plats och två av våra kära nordiska länder ägde så man är väl glad för deras skull. Sen firar Norge nationaldag idag också, det är ju sjukt stort där mot vad det är här.. gör man ens någonting när det är nationaldag här?

Nu har jag ätit lite frukost och sen ska jag ut och lägga mig på gräsmattan, det är ju underbart väder idag!
Sen får man väl se när vi vänder oss hemåt till Östersund senare idag.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0