för farligt för mig.


Var på ica och visade mitt fynd som jag gjorde igår. Hon i kassan blev helt uppspelt och pratade till mig med SÅNNA HÄR SMÅ BOKSTÄVER så att såklart alla i affären senare skulle fråga och se vad de vad jag hade i påsen. Fick ju ingen kompensation utan var tvungen att ringa vidare till ica som det så fint stod på pistasch paketet.
Idag är det ju röddag också så det var ju ingen som svarade, det kunde jag ju nästan ha räknat ut med ena örat.
Lite typiskt nu när jag tog mod till mig och skulle fixa det här..att det aldrig ska gå min väg. Sen är det ju lite typiskt att just jag skulle hitta det också, fast jag blir ju inte förvånad, allt som har hänt mig på mina tågresor, flygresor osv. Jag kanske är en sån som får skiten efter mig? haha

Svängde också förbi ( ja eller robin svängde och jag satt bredvid och diggade musik)  bosse och lämnade tiderna som man jobbade på mässan i sundsvall så nästa vecka kommer de in pengar, man tackar man tackar.

Har också kollat på en film för en stund sen, min vän charlotte hette den,  superdubbad och handlade om en talande gris och jag grinade ner mig ( bokstavligt talat)! 
Att man blir så ledsen när en spindel dör för att den har hjälp en gris att vinna en tävling skulle påverka mig så mycket hade man ju ingen aning om. Jag kanske ska hålla mig till lite lugnare filmer tror jag, sånna som inte är så påverkande.

Nu ska jag gå ut och hoppa studsmatta,

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0