ingen rubrik.


Ska åka ner på stan en sväng och kolla om en klänning på hm har kommit in. Den skulle bli perfekt i sommar så den måste jag minsann prova! Till min förvåning så frågade lillbrollan om han också fick följa med, vet inte om det är för att jag ska bjuda honom på en mjukglass eller vad det är som spökar nu? Han har annars inte vart direkt intresserad av att följa med, men det är klart att han får de.
Blev väckt av bosse i morgon som ringde och frågade om jag kunde jobb, jag fick tydligen 5 min på mig men jag avstod. Att jobb utan frukost de gör jag inte. Han borde också ta och äta nått på morgonen, så bitter som han var idag.
Blir till att åka till Bersjö ikväll istället, varför kommer vi aldrig iväg? Jag vill ju vara där så mycket hellre än här..men jag och bigbrollan är lite oense om det.


tills vidare.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0