larver är gott...


Mamma och pappa ringde nyss och berättade att de satt i min soffa och käkade pizza där nere, jag saknar mig lägenhet faktiskt lite.. och snart kommer den inte att vara min längre..utan bara i en vecka till om man ska vara exakt :O ojojoj.

Gjorde gomiddag till brorsorna och gud vad det uppskattades, victor sa att det var bland de godaste han hade ätit. Oj nu kan man ju fråga sig vad han har ätit hela sitt liv om han tycker att min mat är så god? :P haha ne men det blev väl rätt bra måste jag erkänna.
Var också ner på blåsan och köpte lite pistagenötter, och efter att jag hade ätit 5 st så märker jag att det låg en LARV i en av de, lusten att äta fler försvann ganska snabbt efter de och nu blir det nog inte pistagenötter från ICA på ett bra tag skulle jag tro. Ska gå dit imorgon och visa, visst kan man få tillbaka pengar för de? Tänk om de inte bryr sig eller så.. haha då blir jag ju värsta dumförklarad.  Aja det ordnar sig väl.

Om vi inte åker till Bärkö ( min stavning av Bergsjö när man var liten) så blir de nog en tur ner på staden och lämna jobbpapper till bosse och sen skulle jag behöva beställa en klipptid också, har ju inte klippt mig sen i januari eller var de februari när jag gjorde det med mallan.


Tänk för ett år sen, då vid den här tiden sattes betygen och man gjorde inte ett skit mera i skolan. Det känns hur länge sen som helst. Tänk om man kunde få uppleva det igen.

Nu blire nog sängen, och idag blir de nog mamma och pappas. Skulle ju kunna sova i min också, men när inte robin är hemma så vill jag inte sova på övervåningen själv som jag berättat om förut. Är bara nått dumt som jag har fått in i huvudet och jag vet inte varför jag tycker att det är otäck.. 
Men sen när det är ledigt bredvid mamma när pappa är i finland så tackar man ju inte nej till det eftersom den sägen är gudomligt skön :P haha

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha en larv! :S Vi hittade en spindel på en fryspizza en gång, inte så trevligt det heller :)

2009-05-20 @ 23:58:27
URL: http://ccm.blogg.se/
Postat av: Emma

Hans tjänstledighet gick ut 5 maj så han kör till avslutningen nu =) Sen planerar han fullt ut för att ha oss nästa år också, men reserverar för att det kan komma erbjudanden som han kanske tar. Men hoppas han stannar!! :D

2009-05-21 @ 00:07:06
URL: http://ccm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0