lördag.

Hallojsan,

Dagen igår spenderades för det mesta ute på gräsmattan i bikinin och min bok. Helt underbart väder, sommar för första gången det här året! (:
Det lär ju ta ett litet tag innan de kommer till östersund också skulle jag tro. Det skilljer ju en hel del från bergsjö och östersund trots att det bara är 25 mil.
Jag latade mig faktiskt inte hela dagen, utan tog mig upp och hämtade en kratta och började kratta bort alla löv på tomten, roligare kan man ju ha men det måste ju göras, det var ju bra sålänge man fick vara ute.
Idag blev det lite sovmorgon och sen gick jag ut och jonkade( trixa säger väl en del fast i norrland heter det jonka^^) lite med fotbollen. Har ju skillsen på knäna, men att stå och göra 300-400 på knäna känns ju lite drygt faktiskt så jag vill lära mig på fötterna nått som jag aldrig har kunnat!
Sen tog vi en tur till golfbanan och slog lite där. Varje gång vi har vart tvungen att åka någonstans så har jag fått köra så jag har fått en hel del träning de dagarna här nere :)

Var ju lika fint väder idag fast det blåste lite så det har inte blivit lika mycket "ligga på gräsmattan" idag, synd nog. Så jag och brorsorna bestämde oss för att vi skulle ta ett bad i vår badtunna och gjorde klart för de, men mamma tyckte att vi istället skulle gå och basta så vi gjorde de i 2 timmar. Blev ju också 3 st bad i 3 gradit vatten vilket inte var det varmaste ska jag berätta men skönt för kroppen :P

Nu ikväll har de blivit lite grillat och nu är det tvn som gäller.


ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0