måndag


Ska ta mig en tur upp till körskolan nu efter frullen. Undra hur länge man kommer att sitta där denna gång?^^
Sen kommer ju pappa med tåget halv 2. Det är ju lite synd att man inte har körkort så att man kunde åka och hämta honom så jag får gå hela långa vägen ner till station istället.. men vad gör man inte för lilla pappsen (:

Igår var det kanonväder i stugan, lår och solade och shit vad de har tagit, väldigt snygga bh märken man har. Sånt är så fult, när man verkligen vill visa att man har solat och gör allt för att märkerna. Ne själv diggar jag mina trekantbikinisar som jag jag knyter så jag inte får några märken :)
Måste ta en sväng på gymmet sen också, men det blir senare ikväll de.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0