motormässan


Stekande värme och vad gör man. Jo man jobbar hela dagen inne i en flyghangar på F4 och säljer mjukglass. Fast inte ska jag klaga på det. Riktigt roligt och gud vad mycket folk de var. Kö från 12-17 konstant! Kan ju ha vart för att det var 28 grader ute. När man hade stått där inne och gick ut dog man ju nästan, svetten kom ju närmare iaf kan man ju säga.
Träffade många kändisar där ute, allt från bästisar från unga dagisår till pappas värsta fiende, haha. :P Träffade också några dagisbarn som blev helt till sig för att se mig och bara ropade : emmmmaaaaaaa, kolla emma. 

Var också en kille som körde motorcykel i ett stor gallerhjul,  och han körde uppe och ner, runt hela det där hjulet. Helt sjukt. Kanske inte den bästa förklaringen men man skulle ha vart där för att se det. 
Imorgon blir de jobb också. Blir till att sola i veckan istället..tyvärr skulle de inte bli alls lika fint väder men men,

Simon är ju hemma också, de måste jag berätta, min älskling! Han överlevde flytten från Linköping tur nog. Såg att madde hade tagit hand om honom utmärkt! :) 

Nu blir de nog sängen, kan inte se ut som ett spöke imorgon när man ska sälja glass.

ma höres.

/china.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0